fredag 13 november 2009

Bussresan + annat

Bussresan hem va AWESOME!
Nina va ju me^^
Vi satt o snackade me en kille som heter Sebbe,han kommer från Junsele o jag känner hans tvillingsyrra:P
På bussen från ö-vik till sollefteå så babbla vi som fan hehehe
Men på bussen från sollefteå till junsele va vi alla trötta:P
Hade väll kört slut på varandra.
Jag hädde igång musik och sen somna jag.
Och helt plötsligt va vi i Junsele.
Fick skjuts hem av Ninas mamma,eller ja av Nina för det va hon som körde:)

Träffade Nasse,klonerna,Frida,Linnea och Rebecca*<3* på busstation^^
Phun phun;D
Det va bussresan det:P

Sen när jag kom hem vart allt bara skit,mamma va bitchig som vanligt.
*Hon har varit det mkt på sista tiden*
Lillebrorsan psykade mig och jävlades.
Då tog jag mina chips,min cola och mitt täcke å satte mig framför tv´n.

Jag saknar att ha någon att prata om allt o ingenting med:(
Och jag har kommit fram till att jag inte kan "smeka" mig själv med tummen på handen.
Minnen och då känner jag mig bara mer ensam.
>.<
Ja oj oj oj.
Livet är bra jävla orättvist ibland.

Kollade på Aquamarine för ett tag sen och då sa en av tjejerna i den filmen en sak som jag fastnade för:
"Kärlek är det närmaste vi kan komma magi."
Det e fanimig sant.

Jag ser verkligen inte fram emot natten,när ensamheten kommer och paniken växer.
Hatar att känna mig ensam.
HATAR DET!!!:'(

Nä nu ska jag sluta skriva.
Cya

Inga kommentarer: