måndag 23 november 2009

Great hade en helvetes natt inatt.
Somnade kanske vid två eller tidigare.
Och sen vaknade jag en gång i timmen av olika drömmar.
O min rygg gjorde ont och det va varmt och jävligt.
Vid kvart i sex gav jag upp och tände lampan.
Hädde igång "En geishas memoarer".
Vid halv sju hade jag klätt på mig och gick upp för att göra frukost.
Det va en ny Nemi stripp i tidningen,en som jag inte hade läst.
AWESOME!:D

Sen sminkade jag mig och städa rummet.
Vid 07:10 loggade jag in på msn där Fredd välkomna mig med sitt strålande humör hehe:P
Sen dess har jag snackat med han och kollat bloggar och facebook och bdb.
Snart ska jag gå till bussen:)
Ska bli så härligt att åka till stan.
Ska dessutom få träffa Juicy idag:D
Phun phun^^

Take care now,bye bye then^^


*haha drogad? xD*

Inga kommentarer: