onsdag 11 november 2009

"Gåvan från himmelen"

Jah igår orkade jag inte skriva nått.
Men men hände inte så mkt ändå:P
Fredilicious stack på skolan och jag somna om och sen när jag vakna va han hemma igen,klockan va typ 1:P
Så vi började knarka film typ.

Wesse kom förbi på kvällen o hämtade nått.
Minns inte vad.
Pratade med mamma lite,hon va orolig:/
Fattar inte varför för liksom hallåååå de e mig vi pratar om;P

Vi somnade ganska sent.
Min idiotiska hjärna satte igång*ja den kan göra det*
Så jag va tvungen att sysselsätta mig med nått och då frågade jag om Fredilicious ville ha massage.
Och det ville han,tacka gudarna för det.
Hade verkligen inte lust att bli deprimerad när jag hade varit glad hela dan.
Somnade ....vid två kanske.
Spelar inte så stor roll,jag somna:P

Vaknade vid 8 av väckarklockan,låg kvar i sängen ett tag och sen började jag göra mig iordning.
Sa hej då till Fredd och sen gick jag hem till Nina^^
Följde med na på skolan ett tag sen gick jag hem igen.
Kändes som att jag skulle dö-.-
Gick på ica,köpte en cola.
Sen dess har jag legat framför tv´n och duschat håret.
Phun phun;D

Take care now,bye bye then

Inga kommentarer: