fredag 27 november 2009

-suck-

Somnade kanske vid halv fem inatt.
Jag kunde inte sova,de gick inte-.-
Vart så jävla irriterad.
Och jag vaknade första gången i morse av att mamma berättade att arbetarna va här,vi har en vattenläcka i badrummet.
Och de e inte en liten heller-.-'
Så ville jag duscha eller gå på toa så va jag tvungen att gå ´på toa på lilla toaletten*hatar den >.<*
Och så skulle jag duscha här nere i källaren.
Hatar det för de finns inge lås,ska bara duscha när ingen e hemma.

Och andra gången jag vaknade va av att de banka så jävulskt och jag hörde nån säga " e de någon som sover där?" hahaha xD

Ska väll snart dra iväg till ica och sen till idah.
Eller de blir nog så att jag sticker till idah först med grejerna:)

nu e det bara typ 6 dagar kvar tills jag åker till ö-vik.
Tur att mina dagar går så fort:P

Får se om jag uppdaterar nå mer idag.
Ränka inte med det;P

Bah bah

Inga kommentarer: