torsdag 19 november 2009

Jah!

Vart jävligt förvirrad igår.
Trodde det skulle hålla mig vaken hela natten men jag va bara vaken till typ 4^^
Mmmmm va skönt det va att sova.
Hade en helskum dröm bara:/
Nina jagade mig med fiskar:O
Varför Nina?
Vad va det bra för?
Knas!

Men men så fort jag vaknade*hade hätt på alarm så att jag inte sov bort hela dan*
så klädde jag på mig,borstade tänderna och cyklade iväg till banken för att hämta lite papper.
Har tänkt göra det sen i måndags,jag e seg!
Men men nu e det gjort,stolt^^

Sen när jag kom hem så gjorde jag frukost o satte mig här:P
Ovanligt huh?
I don´t think so:P

O lillsyrran min har feber,stackarn!:(
Hoppas hon blir bättre snart.
*Hon blir sjuk rätt ofta nuförtin:/*

Tror jag ska ta o göra hennes sällskap vid tv´n snart.
Btw jag ska lägga upp bilder på mitt hår sen så att ni får se hur det ser ut:P
Orkar inte lägga in dom på datorn för tillfället.
SEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEG!

Nu kom åke hem med Akita:)
AWESOME!!!
Min lilla grishund<3

Take care now bye bye then.

<3

Inga kommentarer: