måndag 23 november 2009

Today!!!!!

Åkte in till stan med halv nian.
Snackade med Fredd när jag va påväg till bussen,snäll pojke som håller mig sällskap^^
Puss på han.
När jag kom till stan gick jag och köpte cigg och en dricka.
Träffade MLi utanför ica:D
HAPPY FACE!!!!
Sen gick jag till arbetsförmedlingen och där träffa jag Tove o hennes kille^^
Sen så satt jag o lyssna på information om UGA i 45 minuter.
Jossan Byström va där:)
Min gamla granne.

Efter det gick jag på Hullsta och där träffade jag MLi igen,stackaren va sjuk.
Jag gick upp på GB med Rebeckorna:P*finns två stycken i estet trean*
När jag kom upp till GB så lämnade jag en film till Biffen som jag hade lånat av Bente*dom bor ju ihop*
Prata lite med han:)
Kul,de va ett tag sen jag såg han^^
Sen träffade jag min Rebecca och vi gick ut o rökte o snacka skit:P
Och jag måste bara tillägga HAHAHA HA!xD

Sen kom Idah och hämtade mig.
Först for vi till hennes mormor o morfar o fika och sen virra vi runt på stan^^
Träffade mamma.
Käkade på sibylla*lycklig hallååååå*,stack på gamla änglarum.
Sen for vi och hälsade på Idahs gudbarn.
Så söt!
Fick en chokladpuss:P

Vi va där ganska länge,it was phun:)
Kom hem för typ en halvtimme sen och nu snackar jag med Fredd:*

Ska snart dra,för jag o Idah ska vara äckliga o motionera:P

Det va min dag^^

Inga kommentarer: