torsdag 26 november 2009

YES JAG HADE FÅTT PENGAR!!:D
Åker till ö-vik på torsdag förmodlingen och så ska jag o Nina ut på krogen på fredag.
AWESOME!!
Längtar som fan.
Och i helgen ska jag vara kattvakt åt Idahs katt.
Hon o Ludwig ska till ullånger.
Kommer hem på söndag.
Så jag ska sitta o knarka film hos dom:P
Åke köpte chips,godis o dricka till mig idag:)
Hoppas katten inte få sånna där cpryck hon får ibland hehehe.
Aja ska bli kul ändå^^
Bara få ta de lugnt.

Och på onsdag ska jag till Ramsele för nå möte med UGA.
Ska samåka med någon som heter Christoffer Byström*tror han hette så*
Hoppas han e trevlig så att de inte blir en sån där jobbig tystnad:P
Aja de har inte hänt nå vettigt idag,har mest tagit det lugnt^^
Fredd har fått se mina irriterande småsyskon i cam när dom mobbat mig.
Han tycker dom e knäpp o de har han rätt i.


Aja de va väll allt tillsvidare:D
Take care now bye bye then

*Gammal bild på mina småsyskon o mig*

Inga kommentarer: