söndag 22 november 2009

Great.

Snackade med Fredd en stund inatt de va trevligt.
Men han sa att jag va knas typ hela tiden.
Sen så hädde jag igång en film och somna.

Hade en helkonstig morgon/dag.
Somnade väll vid 4 kanske,eller tre.
Vet inte riktigt.
VAKNDE HALV 6 PÅ DAN!!!!!!!
Lillsyrran min skulle väcka mig vid två efter att hon hade pratat med mamma men de glömde hon bort så när jag klev upp så vart alla jätte förvånade över att jag hade sovit så länge.
Hade gärna blivit väckt tidigt idag.
Hade asskumma drömmar.
Usch.

Typ direkt efter att jag hade vaknat va det middag sen gick jag och duscha.
Efter det satte jag mig här och loggade in på facebook och upptäckte att jag hade fått ett mail.
Och sen när jag såg vem mailet va ifrån glömde jag bort att andas.
Det va från den människan jag absolut inte trodde skulle höra av sig.
Vem det e spelar ingen roll.

Btw så har Nina och jag nya smeknam,de e Lumpy och Cupcake.
Hon e Lumpy och jag e Cupcake.
Hehehe sweet.

Jag ska upp i morron klockan 7,undra hur fan det ska gå för mig att somna inatt-.-
Ska ju till stan på arbetsförmedlingen-.- och sen ska jag träffa folk:D
Phun phun!
Nu kan jag inte komma på någe mer att skriva.

Take care now,bye bye then;)

Inga kommentarer: