tisdag 3 november 2009

RE-A-LIST: Trist person som går miste om mkt.


YES!!!
mamma lånade mig pengarna
THIS IS AWESOME!!!
Tack mamma <3

så på torsdag morgon åker jag till ö-vik
kommer dit vid tolv o då ska kika på stan o sen lär jag väll gå till ninas skola
kanske ringer johnny och frågar om han har lust att ses
vore inte så dumt,gillar ju hans sällskap^^
trevlig pojk,eller man kanske man ska säga..
han e ju 27
*menhanesnygg!*

finns de nå fler folk i ö-vik jag skulle vilja träffa?
hmm kanske kan tvinga in jim
*tvivlarpåattdetskullegåmenmankanjutesta*
han bor i ullånger så de e ju inte så långt
men han går ju i skolan i kramfors om jag har fattat rätt
men men kan ju testa;P

hmm undra när suyin kommer:/
kan va med henne på stan isf så att jag inte stör nina på skolan


hittade en gammal bild på mig o nina^^

Inga kommentarer: