lördag 21 november 2009

Hehe.

Intressant natt.
Vid ett loggade Fredd in.
Han va trött så vi pratade inte så länge.
Minns inte hur länge jag satt här men inte länge alls.
Pratade lite med Fredd i telefon.
Och han va snäll nog o prata en stund trots att han va astrött.
;*
Efter det hädde jag igång Pretty woman och låg och tänkte ett tag.
Orkade inte se hela så jag stängde av tv´n och vände mig om för att sova.
Klockan va väll tre nånting.
O jag va inte ett dugg trött o så märker jag att det helt plötsligt blir lite ljusare på rummet.
Då e det Nina som ringer:P
Eller rättare sagt en 25 åring som vill att jag kommer till ö-vik den 4 december.
O han prata o prata,trevlig de va han men han ställde lite konstiga frågor:/
Sen vid typ 04:15 dör Ninas mobil.
Men sen pratade jag lite med henne när hon hade kommit hem.
Vi slutade väll prata vid 5.
Och jag va inte ett dugg trött fortfarande-.-
Lite less jag va.
Men somnade väll vid 6 och vaknade typ 11.
Yeeey 5 timmars sömn,vill sova mer men då sover jag bara bort hela dan.

Nä man kanske ska göraq sig iordning,vet inte varför men kan ju iaf fixa håret o tvätta bort sminket som e kvar sen igår.

Cya

Muppig bild i know men va fan de bjuder jag på^^

Inga kommentarer: