onsdag 18 november 2009

Oj!

Upptäckte nyss att de e onsdag idag,vart fan tog tisdagen vägen?
Vad gjorde jag igår?
Jag minns fan inte:S

Aja fick ingen sömn inatt,ensamheten vart för stor för att jag skulle kunna slappna av.
Så jag har kollat på "Good luck Chuck" och "One missed call 3".
Och lyssnat på musik och rökt.
Skrev lite också men de vart mest kladd.
Både mamma och Åke vart jätte förvånad när jag satt i soffan klockan sju med en skål flingor.
Kan förstå dom,jag brukar ju sova till typ tolv.

De jag minns från igår va att jag va osocial o nere hela dan.
Mot kvällen vart jag gladare,muppa mig med Nina^^
*saknade Dig*
Vid ett stängde jag av datorn o tänkte gå o lägga mig men det gick verkligen inte-.-
Jag fattar inte.
Låg och krama mitt täcke men vart bara mer ledsen för det krama ju inte tillbaka.
Och ja de e en självklarhet att täcken inte kramar tillbaka.
Ville bara ha närhet.

Just det,pratade med Thomas igår om de han gjorde när jag va i Ö-vik.
Och han e en idiot,ja Thomas du e en idiot!
Det sa du tillome själv.
Bara för att du kommer över folk fort betyder inte de att jag gör det.
Men men nog om det.

Idag ska jag skicka in papper till kommunen och så ska jag hjälpa mamma med en sak här på datorn.
Yeeey hon som får panik över minsta lilla:P
Aja hoppas det går bra^^

Nu tror jag att jag sätter mig o kollar på tv eller nått för de e ingen som e social på msn:(

Take care now,bye bye then;P

Inga kommentarer: