fredag 13 november 2009

Fredag den 13.

Nog fan e de en olycksdag,jag åker hem-.-
Vill inte.
I hate it!
Jag måste ta mig ifrån Junsele snart!
Jag klarar inte av min familj,jag passar inte in i den.
Jag e felplaserad
FY FAN!!!
Dö dö dö dö dö dö dö dö dö

Enda positiva idag är att Nina gör mig sällskap hela vägen hem till Junsele:)
Aja kan iaf meddela att jag har haft en UNDERBAR vecka här i ö-vik.
Va precis vad jag behövde,egentligen behöver jag mer tid för att bygga upp mitt psyke innan det rasar igen men men en vecka e bättre än inget.
Så tack Nina för att jag har fått bo hos dig och tack Fredd för att jag fick va hos dig å:)
Det här måste vi göra om.

Nä nu ska jag väll ...ja jag vet inte men inte skriva nå mer iaf.
Take care now.
Bye bye then;*


*Nina o jag somnade inte förns typ 4 inatt,it sucks när man inte kan sova*

Inga kommentarer: