onsdag 14 april 2010

Dooooody!

I måndags va jag ju i sollefteå som sagt.
Det va phun,när jag kom dit så ringde jag ante som skulle gå mot af eftersom jag skulle dit en snabbis men de tog så lång tid där så jag fick springa o möta ante.
Han stog utanför skattkistan o snackade med biffen o bente.
Varken biffen eller ante kände igen mig när jag kom springandes-.-
O dom har jag känt sen jag va 15!

Aja sen gick jag o ante o fikade o sen en sväng på stan o bara dryyyyyygade.
Sen va ante tvungen att dissa mig men då va jag med MLi och käkade mjukglass^^
Och efter ett tag kom rebecca,massa prat om allt o ingenting:)
Sen när MLi va tvungen att gå hem o äta så stack jag o rebecca på sibylla,nomnomnom.
Sen gick vi till bussen.
Ja de va väll de enda spännande som hände i måndags:P

Igår så va jag på stan med stefan lite grann o köpte en kjol och ett par nya SKOOOOOR!:D
Happy happy happy.
Sen kom nina ner på stan så då kollade vi på skor åt henne:)
Som hon nog ska köpa idag.
Sen stack vi hem till oss:P
Med andra ord hon till sig o jag till mig.
Jag bytte bara om o hämtade lite saker o sen stack jag till nina.
Jag har skavsår!
Satt hemma hos Nina i flera timmar^^
Trevligt.

Sen vid nio stack vi iväg o pumpade hennes cykel!
PUMPA CYKÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄL!
Och sen gick jag hem,nina gick med mig^^, och kollade på cougar town.
JAG VA ASTRÖTT O VILLE BARA SOVA!!!!!
Men inatt har jag fått sova ordentligt.
Myyyys.
O nu ska jag göra mig iordning o sticka till ninas skola:)
Take care now bye bye then.

Fredd<3<3<3

Inga kommentarer: