onsdag 7 april 2010

Okej.

Nu måste jag skriva lite skit för jag håller på att bli galen!!!
Hjälper "mamma" att skriva ner lite numerologi grejer på datorn o de tog mig en evighet att bli hyffsat nöjd med en grej.
Gaaaaah måste bli klar idag och jag e sämst, och då menar jag SÄMST! på att arbeta under press.
Jag vill bara gråta.
I hate this,inte konstigt att jag misslyckades i skolan.
I SUCK!!!!!!>.<
Okej kalla mig töntig nu om ni känner fört men jag vilol dö just nu.
Bra försvinna
Men kan inte för jag måste bli klar snart.
Nu!
IDAG!
Kill me:'(
Fan att jag ställde upp på det här men va fan jag e ju här så mkt så lite nytta kan jag ju göra men ändå.
Fan fan fan fan
Om det hade varit så att de skulle vara klart nästa vecka så hade jag inte haft panik nu men gaaaah.
FAN!!!!
Jag får ta en promenad sen
SJÄLV!
Vill vara ensam.
Eller ja jag vill vara med nina eller nån.
Jag måste få prata med någon,få skrika utan att få dåligt samvete.
Jag kan inte prata med fredd,han e inte gjord för sånt.
Nä nu ska jag försöka bli klar så att jag kan dra ut sen

..................................................

Inga kommentarer: