söndag 11 april 2010

Shabalabala.

Mötte Nina vid bussen igår vid 14:00,de va asvarmt ute!
Sen gick vi på hemköp o jag köpte gudis,dricka och en pirog.
Sen gick vi till Lindex för att Nina skulle köpa hårfärg.
Sen gick vi till bussen hem till henne,hennes väska va så tung så hon vägrade gå:P
Hemma hos henne drygade vi,färgade håret och åt.

*Nina du e så fin när du sköljer ur håret*

Jag gick hem typ halv nio för jag skulle på affärn å.
Kollade lite på Djävulen bär prada o käkade dipp o morötter:D
Gott gott gott^^
Vid kvart i elva ringde Nina o undrade om jag skulle med på coop men eftersom coop stänger 10 så sa jag nej hehe.
Men jag gick med på att gå ut o gå en sväng med henne medans hon väntade på "pappa".
Vi hade riktigt kul,flummade runt o dansade o höll på.
Hon va tillome så gullig att hon följde med mig hem innan hon skulle till Max o träffa "pappa".
Sötnöt^^
När jag kom hem bad jag fredd ladda ner Djävulen bär prada eftersom jag hade missat så mkt.
Så när den va klar så kollade jag på den o sen somna jag.
Om jag minns rätt:S
Jag kanske kolla lite på tv å.
Aja bra dag hade jag iaf.
Btw så e jag typ rödhårig nu :P

Idag har jag bara vaknat o drygat.
och jag e jääääääääääätte hungrig!
Ska fixa nått att äta sen.
Take care now bye bye then.

Fredd<3

Inga kommentarer: