fredag 2 april 2010

Meninslös dag.

Men med en meningsfull människa ;)
Tyvärr åker en annan meningsfull människa hem till sin lilla by.
Så får vänta mer än en vecka innan jag får se na igen.
Men men idag ska jag leka med naglarna och kanske med smink,har inget bättre för mig ändå^^
Så får fredd spela eller nått:P

Kanske kan börja läsa någon bok idag.
Ja vi får se^^

FOLK ADDAR MIG FAN HELA TIDEN!!!
Hur får dom tag på min mailadress?
Fattar noll-.-
Och alla e snuskisar.
Fredd börjar tro att någon har lagt upp min mailadress på en porrsida eller nått hahaha xD
Men iofs man vet aldrig.
Fortsätter iaf neka alla som addar mig.
Skiter i om de e någon jag känner,dom får säga till isf!
Nä nu ska jag hoppa in duschen tror jag.
Eller iaf duscha håret.
Take care now bye bye then.

Inga kommentarer: