lördag 3 april 2010

Kladd kladdd kladd.

Okej innan jag berättar om idag så måste jag berätta om igår.
Stack hem till nina typ halv tre,satt där o snackade skit fram tills typ halv fem.
Då följde jag henne till bussen och vi gick konstigt nog rätt fort helt undan anledning:P
Men men de gjorde inget,nina fick hämta ut pengar och gå på hemköp,där vi träffade stefan.
Han bad mig ringa honom senare,vilket jag gjorde.
Typ tre gånger en signal xD Busunge^^
Efteråt gick vi på busstationen och till slut dök en assöt hund upp^^
ASSÖT!!!!!!!
JÄVLA FLUFFBOLL,GE MIG!!!!!!!!!!
Sen dök min kära gothar-maria upp:D
HAPPY FACE!!
Hon skulle hem till sollefteå men när hon kommer tillbaka till ö-vik så ska vi ta en fika eller nått^^
Längtar!


Och Nina ska kanske baka chokladmuffins när hon e i backe o ta med till ö-vik,till mig!:D
Mums,hon e bäst på att baka.
Sen efter att jag kom hem efter att bussen hade åkt så slappade jag bara framför tv´n mest.

Idag!
Vaknade strax efter elva och låg kvar till typ 1.
Sprang iväg till affärn o köpte godis för jag skulle se dr.dolittle eller vad den heter.
Efter den gjorde jag typ inget tills jag upptäckte att Jumanji gick på tv så då kollade jag på den o nu sitter jag här.
Heheh mkt jag har gjort idag:P

Och nästa vecka OM jag får pengar så ska jag SHOPPA!!!!!
Awesome.
Och nu ska vi snart äta pizza,så take care now bye bye then.

Fredd<3

Inga kommentarer: