fredag 16 april 2010

Dr.Pepper!


Jahaa nu ska vi se,vad hände i onsdags?
Jag gick till ninas skola sen bestämde jag mig för att sticka på sibylla o käka för att jag inte hade ätit sen i tisdags.
Slängde i mig typ hälften av min "frukost" sen sprang jag in på sibyllas toalett o spydde,måste ha sett bra ut.
Så jag avbokade träffen med nina o gick hem ist.
Gjorde typ ingenting på hela dan,eller jo vi gick till willys,rusta och jysk:P
Sen på kvällen åt jag morötter o dipp o kollade på van helsing.

Igår så va jag på stan med Nina o sandra o köpte klart fredds födelsedagspresent,hoppas han blir nöjd^^
Sen nä jag kom hem gnällde jag bara över att jag hade ont i fötterna:P
NINA TVINGADE MIG ATT GÅ HEM IST FÖR ATT TA BUSSEN!

På kvällen gick vi på coop o jag köpte chips,en x-ray och en STOR(!) Dr.Pepper:D
Har aldrig sett sånna och den kosta bara 16 spänn å^^
De gillar vi.
Och ja de va väll de enda speciella igår:P

Men men nu ska jag lägga mig i sängen o halvsova tror jag.
Take care now bye bye then.

Fredd it´s you b-day tomorrow<3

Inga kommentarer: