torsdag 29 april 2010

Längtar!!!!

I morron ska jag festa med kim:D
Längtar som tusan,va så jävla länge sen^^
Va med han på stan idag,vi åt på max.
Eller ja jag åt på max o han o jimmy,en annan gammal kompis, följde med mig.
Hittade ett halsband,en tröja och en ring som jag köpte idga^^
Awesuuume!
Och just nu färgar jag håret,de ska bli typ lila enligt kartongen men ja vi får se.
Jag har en jävla slinga i nacken som vägrar vara på huvet så jag får ont i ryggen av att sitta på detta konstiga sätt men men ska snaaaaaaart skölja ur håret^^

Riktigt lyckad dag idag igen btw^^
Im so happy.
Men i morron kanske mitt ex ska på samma fest som mig så vi får se hure blir.
Om han o hans tjej börjar bråka eller om jag o han kan snacka lite.
Saknar att prata med honom.
Men men vi får se,gaaah ge mig i morron nuuuuuuuuuuu!
Take care now bye bye then.

Fredd<3

Inga kommentarer: