måndag 19 april 2010

Men shabalabababa.

Idag så har jag typ inte gjort nått hehe eller jo kanske lite:P
Vaknade först vid 4 o gick på toa*ja de här e nödvändig information*
Och sen så vid 07:40 så klädde jag på fredd,sen somna jag om o 08:18 så vaknade jag igen o fick panik!
Han låg ju kvar bredvid mig!!!!!!
Men men han va duktig pojke o stack till skolan trots att han inte orkade.
Sen somnade jag om o vid halv tolv väcktes jag av massa pussar^^

Senare så åkte vi till onoff o bytte ut fredds nya tangentbord,en knapp va cp, men han bytte den mot ett annat o den heeer is awesume!
Vi har också varit ute o gått idag^^
Duktiga idioter.
Krusade håret lite idag å,FLUFF HALLÅ!!
Men men kul:P
O så hjälpte jag mamma med att skriva lite numerologi på datorn igen.
OCH jag blev klar idag:D
Im soooo awesuuuume.

Men men nu ska jag gosa in mig under fredds täcke med honom.
God natt and take care now,bye bye then.

Inga kommentarer: