söndag 18 april 2010

Ganska bra faktiskt.

Jag e det,ganska bra.
Men bara ganska,men de nöjer jag mig med.
Hellre ganska än ett patetisk offer.

Igår fyllde fredd år,han vaknade tio i tio,jag med då.
Han fick öppna sina paket från mig o mamma.
HAN BLEV HAPPY FACE^^
Sen så gick jag på coop för att han ville ha pannkaka till frukost men pannkakorna va slut-.-
Så han fick en yoghurt och en pucko ist.
Och så bytte jag sänkläder och dammsög.
Han vart glad.

Senare så kom wesse,robert o jenny hit^^
Jag o jenny gosa med kattungarna och efter ett tag kom peter o sandra hit:)
Vi käkade tårta o drygade ett tag.
Sen när dom hade farit så skulle jag dra till sibylla o köpa middag.
Men jag hann inte så långt innan "mamma" ringde o sa att vi skulle äta mat från max.
Men innan "mamma" kom hem så diskade jag,tänkte vara lite snäll o göra det.
Hon vart glad iaf^^

Sen på kvällen så kollade jag på crazy beutyfull eller vad den heter.
Och käkade chips som jag fick av fredd för att jag hade varit så snäll^^
Sen när filmen va slut så va jag så trött så jag bestämde mig för att sova,fast iofs så va ju klockan över 12,btw så blir wesse 22 idag så grattis till honom!
Jag vaknade jag tror de va vid 3 inatt av att fredd låg i sängen men somnade om typ direkt.
Nu vaknade jag vid tio och eftersom fredd har skola i morron ska jag väcka honom snart.
Nu ska jag se på film.
Take care now bye bye then.
Nina jag saknade dig igår!

1 kommentar:

nina sa...

Hehe, jag funderade på att komma men sen tänkte jag att jag stannar hemma istället xD