torsdag 1 april 2010

Yey!

Jag somnade tillslut igår,men innan jag kunde somna så va Fredd tvungen att vakna:P
Han va nära på att slå till mig så jag sa hjälp och då piggnade han till lite.
Jag va uttråkad så han fick massage och sen kramade han mig tills jag somna^^
Som tur va somnade han om å.

Idag klev vi upp typ 14:10 och ett tag efteråt for vi på stan.
Jag och fredd gick på systemet medans eva och eve gick på banken.
Efteråt så gick jag och fredd till banken och satt där o väntade på att dom skulle bli klara.
Banken hann stängas innan dom vart klar så man va inlåst på banken,det va nått nytt.
Efteråt när vi va påväg till bilen mötte jag Nina och Denise/dennis*my parents:P*
Dom sa att dom skulle låsa in mig i källarn o ha mig som sexslav:(
OCH så ska jag inte få någon veckopeng:'(

Ja de e väll de enda roliga som hänt idag hitills.
Take care now bye bye then.

Fredd<3

1 kommentar:

nina sa...

Och UTEGÅNGSFÖRBUD!!!!! Olydiga unge!