torsdag 8 april 2010

Happy monkey!

Idag vaknade jag typ halv tolv,ganska shkumt eftersom jag somna assent.
Nån gång efter tolv bestämde jag o fredd oss för att gå till rusta:)
Jag köpte:
Hårspray
jätte söta plåster
mascara
en borste
ett armband
nagellacks borttagningsmedel
Make-up remover
hårfärg
tandborste:P *den va ju orange!*
mini marschmallows
och "tefat"*godisarna*
köpte också hårvax,handcreme och axe tvål till fredd i tidig födelsedagspresent.

Sen när vi kom hem så tog de inte lång tid innan vi bestämde oss för att gå ner på stan:P
Där köpte jag nagellack,ögonskugga,en till hårfärg med färgen jag ville ha för den jag köpte på rusta va svart så den fick fredd ist^^
och så skaffade jag p-piller och en bluetooth grej till datorn.
Har för mig att jag köpte nå mer men de gjorde jag nog inte:P

Vi träffade gothar-maria o hennes ex jens som jag inte sett på en evighet,de va kul^^
Och så när vi stog där,fyra svartklädda figurer så kom de en gubbe fram till oss o tyckte att vi va awesome..
Okej han sa det inte rätt ut men om vi ska sammanfatta de han sa så blire awesome:P
Träffade stefan å som va full*ganska vanligt-.-*
Sen innan vi skulle hem så gick vi på systemet och vi tänkte käka på sibylla men de va så mkt folk så nu ska vi snart äta korv o makaroner.
Han gör maten ofc^^
My man <3

Underbar dag ^^
Take care now bye bye then.

Inga kommentarer: