onsdag 28 april 2010

Jesus on extasy.

Sådär nu kan jag nog skriva lite mer.
Men jag tänker inte skriva om helgen för de e bara onödig information.
JAG HOPPAS JAG FÅTT MINA PENGAR IDAG!!!!!!!
Jag skulle ha fått dom igår-.-
Men men får gå till coop sen o kolla och om jag har de så ska jag shoppa idag:D
Och kanske ta en fika med nina om hon e intresserad.
Har lust att sova lite men ser inte direkt nån poäng i det men de vore jäääääääääävligt skönt.
Så vi får se hure blir med det:)
Just nu lyssnar jag på Jesus on extasy,va aslänge sen jag lyssnade på dom.
Varför slutade jag?
Dom e ju kung!!!^^


Hoppas hoppas HOPPAS JAG HAR FÅTT PENGAR,JAG BER FAN TILL GUD OM DET.

Och de e nå jävla cpfel på min spotify,"spotify has been paused because you account is used somewhere else":S
WTF?!:@
IRRITERANDE HALLÅ!
-.-

Nä nu går jag o lägger mig i sängen o halsover lite tror jag.
Taker care now bye bye then.

vill se The big bang theory men de tar sån tid att ladda hem-.-

Inga kommentarer: