söndag 3 januari 2010

<3

Vaknade typ 15:00 idag,jag tror det va så.
Vi somnade assent igår men vi hade jätte kul hela natten ändå^^
Ååå gud va jag e kär^^<3
Trodde aldrig att jag skulle ha en sån här tur.
Tack tack tack Nina för att du kände honom:D
Jag kommer aldrig sluta tacka dig för det här.
DU ÄR BÄST NINA!


Käkade på Sibylla idag,mums^^
Jag käkade mini meal och lökringar och Fredd jumbo meal.
Beställde löshår idag också:D
Syntet men men skit samma.
Längtar tills jag får det.

Just nu är Fredd å duschar,renlig pojk^^
Och jag lyssnar på musik och dricker cola och käkar gaysha*ja jag vet att det stavas geisha men det är inge kul*

Nån dag nu i veckan ska jag nog dra ut Fredd på stan igen,min plånbok har gått sönder:(
Behöver en ny!
Va väll allt för tillfället.
Take care now bye bye then.

Fredrik Lundberg<3

Inga kommentarer: