torsdag 28 januari 2010

T-day.

Vaknade innan åtta idag -.-
Fail on that eftersom jag inte somnade förns typ 4 inatt.
Om inte senare,så e LITE(!)trött och vill sova men kan inte.
Min kropp tillåter det inte:S
This sucks.
Och idag behöver jag ork för att om nån timma ska jag iväg till mamma o först ta ut ena hunden,gå en sväng med den.
Gå tillbaka och sen göra samma sak med andra hunden.
O med tanke på att det kom MKT snö igår så är en promenad med hundarna inte det jag längtar mest efter.
Well well bara att görat!

Och idag ska jag packa packa packa:D
För i morron 08:10 går jag till bussen som tar mig till sollefteå.
Och när jag kommer dit ska jag på Studio FRESH!
Och köpa BLÅ hårfärg till Fredd,hehe nu ska här lekas.
Sen klockan 10:30 ska jag kliva på en buss till Ö-vik.
Och när jag kommer dit 12:00 så står "mamma" där o väntar på mig^^
Lyx!
Sen strax efter 1 så kommer min bby hem:D
Så då får jag äntligen krama o pussa på honom.
Fan va jag har längtat efter det och snart SNART så e jag nära honom igen.
Min älskade lilla ängel,jag älskar dig så himla mkt

Aja nu ska jag nog sätta mig o kolla på tv eller nått,finns inge kul här o min facebook e inte tillgänglig för tillfället-.-
Take care now bye bye then.

Inga kommentarer: