onsdag 13 januari 2010

Maaaaaaaaaaaaaaaaaaat!

Ere snart.
Just nu sitter min bror och hans irriterande kompis i rummet bredvid mig o spelar.
I hate them >.<
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerds!
Och Fredd shpelar som vanligt.
och jag har INGEN ANING om vad jag ska göra sen.
Kanske sminka mig ordentligt för att ha nått o göra.
OCH det är kul^^
I miss my man<3

Slickade på min plattång tidigare och gjorde illa tungan.
Korkad? Ja rätt så^^
Har inte rökt nått idag btw.
Shkumt!
Brukar alltid ha rökt minst en cigg vid den här tiden:P
Well well.
Jag vill ha gaysha!!!!
Suck de här e inte lätt:(
Det e kallt ute och jag ska INTE slösa pengar!
E extremt trött också.
Kan nån trolla hit fredd så att han kan sova med mig?
Bra tack^^
Snart snart snart mat så jag ska stänga av datorn nu.
Take care now bye bye then.

Fredd<3

Nej han e inte med i videon egentligen men jag va tvungen att hä dit han xD
He´s my girlfriend<3

Inga kommentarer: