torsdag 14 januari 2010

Tror jag ska sova.


Yeah fick nyss veta att "mamma" har skickat mitt löshår:D
Så jag lär väll få det idag eller i morron^^
Happy happy happy!!!


Klev upp typ sju idag för att sotarn skulle kommma hit mellan sju och nio.
Han kom hit typ halv nio-.-
Så jag kunde ha sovit till åtta iaf.
Jag va dum nog att dricka en kopp te så att när jag äntligen fick sova igen så va jag för pigg>.<
*Pannrummet ligger typ bredvid mitt rum,man måste gå in i mitt rum för att kunna gå in i pannnrummet.Och då hade det väll inte varit nå bra om jag låg där o sov*
Fredd stack nyss på skolan.
Och jag tror jag ska ta o sova lite till.
Men först ska jag hä igång tvättmaskinen och idag ska jag tvätta vitt!
Så jag får ställa klockan:P
För sen ska jag ju hänga upp skiten.

Nähä jag får vänta med de tydligen för åke satte nyss igång en maskin med blått:P
Nu ska jag *snart* kanske göra frukost o lägga mig o glo på film tills jag somnar.
Om jag nu somnar.
Vi får se:P
Vore kanske lite onödigt eftersom jag sällan e vaken vid den här tiden.
Take care now bye bye then.

Fredd<3

Inga kommentarer: