måndag 25 januari 2010

BOM!!!!!

Jah hamnade hemma hos idah typ halv sju så kollade på vänner där:)
Efter det fixade hon mina naglar,vart riktigt nöjd^^
Vi kollade också på outsiders,de va seeeeeegt-.-
Det va bara hon med dom japanska dockorna som va intressant.
Kvart över nio gick jag hem och satte mig här.

I morron ska jag följa med Idah till stan så i morrn blir nog mer spännande än idag:P
Tror jag ska duscha håret idag o så får jag verkligen hoppas att jag får ordning på det i morron för vi åker 09:00.
Och mina pengar har inte kommit än :(
Hoppas jag får dom snart,vill ju till ö-vik.
Till min bby!
Har nästan glömt bort hur han smakar.
Gaaah e så kär <3
Längtar tills jag får pussa o krama honom igen.
Och knarka film med honom igen.
Min ängel,vad skulle jag göra utan dig ?<3<3<3

Sitter just nu o snackar lite smått med Nina och Fredd och lyssnar på musik såklart.
För tillfället knarkar jag Lenka:P
Ingen the veronicas idag inte.
Men lär väll knarka dom snart hehe.
Det här e väll allt jag har att säga:)
Uppdaterar KANSKE sen men tvivlar på att jag får nått vettigt att säga.
Take care now bye bye them.

Fredd<3

Inga kommentarer: