lördag 16 januari 2010

-.-

Vaknade typ 2 idag(Y)
AWESOME!
Not-.-
Ändå vart det inte så sent igår.

Igår efter att jag hade gått hem från idah så satte jag mig framför tv´n o kolla på sweeney todd.
Asbra film<3
Men orkade inte se hela filmen så jag satte mig o kolla på RAW comedy club,askul!!!
Och så ringde Fredd så jag snackade med honom ett ganska bra tag:P
Efter att vi hade lagt på så la jag mig o kolla på american pie band camp.
Igen!
Inte så jätte bra film men de går:)
Efter mkt om och men så somnade jag.
Tänkte på asmkt grejer som gjorde mig stressad-.-

Och idag när jag äntligen vaknade så gjorde jag frukost och satte mig o kolla på kung fu panda:D
Btw idag ska JAG göra maten till mig o mina syskon.
Oj oj oj hur ska detta gå.
Aja de va allt för stunden.
Take care now bye bye then.

Fredd<3

Inga kommentarer: