söndag 10 januari 2010

Hemma igen.

Hemma igen efter att ha varit i ö-vik i två veckor.
Fick bygga upp mitt psyke lite^^
Men det känns som att de kan rasa snart igen -.-
That sucks!
Bara bråk bråk bråk här hemma.

Men men två veckor ifrån all skit va det bästa på länge.
Tack älskling och "mamma":)

Resan hem gick rätt bra,satt o snacka med Juicy från ö-vik till sollefteå^^
I sollefteå träffade jag Rebecca och Linnea.
Sen på bussen hem satt jag o störde mig på en kille som heter Emil(?),han va så dryg hela vägen.
När jag kom fram till Junsele så tände jag en cigg o gruva mig för att gå hem.
Väskan va ju så JÄVLA tung.
Men men kom hem iaf:)

När jag hädde igång datorn upptäckte jag att all min musik och alla mina bilder va borta.
Yeeeeeey! Eller kanske inte-.-
Aja sak samma nu har vi ljud på datorn så får lyssna på musik på youtube^^
Nä vi får se när jag orkar packa upp min jävla väska.
Take care no byé bye then.

Fredd<3

Inga kommentarer: