måndag 18 januari 2010

Meningslösa måndag,nästan iaf:P

Hade satt klockan på elva för att inte sova bort dagen,klev upp kvart i ett.
Riktigt duktigt ändå för att jag kunde ha sovit minst två timmar till:P
Har pratat med syrran,fia och Fredd idag:)
Syrran för att fråga en sak om p-piller.
Fia för att fråga om några papper som ska till försäkringskassan.
Och Fredd för att jag saknade honom:P

Strax innan maten fick jag en sjuk idé om att jag skulle byta ut min jävla säng mot bäddsoffan som stog i tv´rummet.
Akita,våran hund "ägde" den förut.
Men när mamma flyttade till Glenn så flyttade Akita med henne:(
It sucks för jag saknar henne.
Men men sagt o gjort,jag hädde min säng i "x-box" rummet.
Så nu har dom nå bekvämt o sitta på när dom spelar.
Och sen hjälpte min lillasyster mig att flytta ner soffan på mitt rum.
Så nu har jag en bredare mysig säng^^
Så nöjd.
Men typ allt golv försvann:P
Men det gör inget för jag e mest i sängen när jag e på rummet.

Och sen så stack jag iväg till mamma för att lämna hennes snusdosa och när jag ändå va på byn så tog jag ut pengar,ska ju till stan i morron:)
Men när jag kom dit*jag sa att jag skulle komma* så va ingen hemma så jag slängde ner snusdosan i brevinkastet och ringde mamma o sa det.
Efter det så gick jag på ungdomsgårn ett tag o hälsade på syrrans hund.
Min söta "systerson" Doby<3
Hade hoppats på att syrran skulle vara där men icke.

Och idag fyller min lillebror 14 år så grattis till honom.
Har jag nå mer att skriva?
Nepp:P
Take care now bye bye then.

Fredd<3

Min nya säng:)

Inga kommentarer: