söndag 24 januari 2010

Sunday,nej de e inte soligt nu.

Idag har varit en välldigt seg dag.
Vaknade,gick upp o gjorde frukost,ringde fredd o kollade så att han va vaken.
Käkade upp frukosten samtidigt som jag kollade på film.
Efter att filmen va slut så somnade jag nästan.
Men jag fick inte för mig själv så jag gick o duscha.
Jävligt skönt:)
Efteråt satte jag mig vid datorn o satt här fram till typ kvart över åtta.
Då gick jag o gjorde middag,de dom andra käkade ville jag inte ha och de va först då jag vart hungrig.
Kollade lite på blåsningen med åke o lollo medans jag åt.
Och nu sitter jag här igen.
YES! Mitt liv kretsar runt datorn.
Iaf när jag är hemma.

Hoppas verkligen att mina p-piller och mina pengar kommer i morron för då åker jag nog till ö-vik på tisdag o gömmer mig där ett tag i min älsklings säng.
Längtar tills jag kommer härifrån.
Och tio över tio ska jag se The Osbournes:D
Längtar!!!!
Så jävla kul^^
Jag hoppas du är nöjd nu Nina nu när jag har uppdaterat bloggen:P
Take care now bye bye then.

Fredd<3

Inga kommentarer: