söndag 31 januari 2010

Sööndag!

Jag hoppas du blir nöjd nu nina:P
Heheh tog lite lång tid för att fredd spela.
Men men nu görs de iaf.
Igår hände typ inte ett skit,vi gjorde smoothie*eller hure stavas*
ASGOTT!!!:D
Igår natt så somnade jag innan tolv och vaknade första gången vid tolv,då satt fredd o spela.
Tror jag.
Så jag somnade om o sen typ halv två vaknade jag igen o sen va vi vakna ett ganska bra tag:P
Sov inte så länge idag vilket e väldigt ovanligt:P
Men men sak samma.

Jag har chips o ostbågar:D

Lär nog kika förbi hos Nina nån dag nu i veckan eller iaf hälsa på henne på hennes skola:)
Har typ inget att berätta,that sucks!
Men inget spännande har hänt typ:P
Aja jag uppdaterar nog i morron^^
Och Nina de va fredd som sa att jag skulle lägga upp en nakenbild.
INTE jag!
Så det blir ingen hehe.
Take care now bye bye then.

Fredd<3

Inga kommentarer: