tisdag 26 januari 2010

Lalala jag va i stan idag-(8)

När idah kom o hämta mig så började våran resa till sollefteå!
Big city you know;)
Vi lyssnade på musik och idah sjöng med hehe.
När vi kom fram så gick vi upp till idah mormor o morfar och sa hej.
Sen gick vi på coop och efter det till hullsta:)

Min älskade rebecca och blåmes va där:D
Och så va petter en ängel o gav mig pengar till cigg bara för att jag hade bjudit honom på sibylla förut.
Så tack tack tack!!!
Du e bäst!

Satt mest på hullsta o dryga^^
Linnea kom dit för att lämna pengar.
Och hon hade med sig rebeccas hund Happy:D
Hade aldrig sett den så vi gick ut till happy o satan va söt!^^
Efter ett tag kom rebecca ner efter sin lektion.
Då gick vi iväg på systemet och sen gick jag på försäkringskassan.
Nu vet jag varför jag inte fått nå pengar och nu vet jag när jag kommer få dom.
På onsdag-.-
Men men bättre sent än aldrig.
I vilket fall som helst så åker jag till ö-vik på fredag.
Fredd ger mig pengar:)
Har saknat honom som fan!
Och i helgen får jag krama honom o pussa på honom,happy face!

Efter att jag va klar på försäkringskassan gick jag o idah hem till hennes mormor o morfar igen och fikade,mums!^^
Sen åkte vi hem:)
Så nu e man hemma igen o jag tror jag ska sova snart för jag sov inte mkt inatt.
Take care now bye bye then.


Fredd<3

Inga kommentarer: