tisdag 12 januari 2010

Helluuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu.

Skrev inte så mkt sist för jag orkade inte.
Men men jag ska nu berätta vad jag gjorde igår:P
Jag lärde mig ÄNTLIGEN tvättmaskinen:D
så jag tvättade massa svart inatt^^
Idag sov jag till ett som jag nog skrev i förra inlägget.
Duschade o satt o käkade massa mackor framför tv´n.
Typ vid 4 stack jag till Idah och bara va.
Har typ inte gjort nnånting vettigt idag.
Hon klippte mig inte för att hon va trött så de får bli nån dag då hon orkar.
Får se vad som händer i morron för jag kan inte komma på nå vettigt att skriva just nu.
Men de förstårs,hur ofta skriver jag vettiga saker:P
Jo just det,våran dator blev cp igen så nu är alla mina bilder borta IGEN!
Och ljudet-.-
Hatar den här datorn!!!!
Och vi skaffar ingen ny för att vi har inte råd.
Take care now bye bye then.

Fredd<3

Inga kommentarer: