torsdag 28 januari 2010

Hmmm.

Jag börjar tro att Fredd sover:P
Ringde en signal till honom för ett tag sen*har inte råd att ringa*
O han har inte ringt upp eller skickat ett sms.
Så han sover nog hehe.

Jag undrar vad jag får för mat idag

Va hemma hos mamma ett tag och det känns som om ....ja jag vet inte riktigt men våra samtal känns så himla stela.
Som att vi inte har nått mer att säga till varandra.
Det suger rätt mkt -.-
Snackade med pappa typ nyss,han har inte hätt in pengarna på mitt konto än.
Men han ska försöka fixa det i morron.
He will fail xD
Nej skoja bara han brukar hä in pengarna när han säger att han ska det^^
Nu ska jag testa att ringa Fredd igen.
Finns knappt nått att göra vid datorn så jag lär ju inte sitta här så mkt.
Måste ändå fixa iordning på rummet och packa.
Take care now bye bye then.

Fredd<3

Inga kommentarer: