måndag 11 januari 2010

Jävla skit natt!!!>.<

Vid typ halv tre inatt gick jag o la mig o kolla på "Flickan som lekte med elden".
Typ halv fyra stängde jag av o vände mig om för att sova.
Mitt i natten vaknade jag i panik o kollade runt i rummet.
Jag hade drömt att jag va hemma hos Fredd o vaknat där och han va borta.
Och när jag vaknade i "den riktiga världen" fick jag panik över att jag helt plötsligt va i ett annat rum o visste inte vart jag va.
Efter ett tag kom jag på att jag va hemma och att jag hade drömt.
Uscha hemskt det va>.<

Sen sov jag o vakna o sov o vakna typ 5 gånger till.
Vid halv 2 ringer åke o jag kliver äntligen upp.
Finns tyvärr inget hemma jag kan äta till frukost och det suuuuuuger.
Ska dra iväg på affärn senare idag och köpa cigg och så SKA jag städa mitt rum idag.
Man ser ju knappt golvet -.-

Aja just nu snackar jag med Fredd<3 på msn och jag känner att jag vill gå o lägga mig igen men jag ska inte.
Tror jag ska ta o göra mig en kopp te.
Take care now bye bye then.

Fredd

Inga kommentarer: