tisdag 19 januari 2010

TiSHdag.

Hade assvårt att somna inatt så till slut så ringde jag Fredd o snackade med honom i lite över en timme.
Ja jag e den som håller han vaken så att han inte sover på nätterna!
Okej kanske inte men ändå.
Somnade efter fyra nån gång-.-
Klev upp typ kvart över 7 i morse för att jag skulle in till sollefteå för att jag va tvungen att lämna ett papper till arbetsförmedlingen.
Och bussen åkte från junsele typ 08:35.
Den ska gå 08:25-.-
Well well när jag kom till Sollefteå så gick jag,"blåmes"*hon e bara en mes nu men de får inte jag kalla henne* och rebecca på konsum o köpte x-ray till mig och cigg.
Sen gick vi på Hullsta och fikade med typ 7 estetare till.
De va kul^^
Efter det så följde Rebecca o blåmes med mig till af.
Ni e så snälla<3
Sen tog vi bussen upp på GB(Gudlav Bilderskolan)
Och satte oss vid skåpen där med typ samma esteter som på fiket.
Va riktigt kul.
Och jag va övertrött så yeeeeeey!

När deras lektion började så trodde jag att klockan va tolv så jag tänkte ta halv ett bussen hem men så visade det sig att klockan va tio över ett så den idén gick inge bra.
Men jag fick vara med MLi och Bella och Alex på stan ist då,de va trevligt^^
MLi tattuerade sig idag:D
Tyvärr så hade hon tíd fyra,men fick börja redan halv och min buss gick kvart i fyra.
Så jag stannade o kolla hur det skulle se ut ungefär.
Tror de vart snyggt^^

På bussen hem sov jag typ 20 minuter.
Sen ringde Fredd och sa att han skulle lägga sig och sova-.-
Han hade ju tydligen inte gått o lagt sig sen efter att vi hade pratat inatt.
Men men KANSKE i morron.
Satan va jag saknar honom:'(

När jag kom hem så va de fikadags,lillbrorsan fyllde ju år igår.
15 ÅR!!!!
Shit!
Jag skrev fel igår,de e lillsyrran som blir 14 i år.
Lillbrorsan 15!
Lillasyster 14 snart!

Sen dess har jag bara drygat.
Försökte sova ett tag men hade för mkt tankar i huvet.
Men men får väll sova snart.
Take care now bye bye then.

Fredd<3

Inga kommentarer: