onsdag 13 januari 2010

Jadu.

Vaknade halv ett idag.
Somnade typ strax efter fyra inatt/morse.
Sov inte sådär jätte bra,skumma drömmar-.-
Trodde att sotarn skulle komma idag men han kommer i morron.
Då måste jag upp typ kvart i sju>.<
Fan!
Måste lägga mig tidigt idag.

Aja de enda jag har gjort idag e att kolla på tv,käka frukost o suttit här.
Fredd e påväg hem från skolan just nu så han lär väll logga in om ett tag:)
Undra vad jag ska hitta på för vettigt idag.
Kanske städa klart rummet?
Vi får se^^

Btw såg på en video på youtube igår,jag och fia vart kär i den här tjejen.
HON E AWESOME!!!
http://www.youtube.com/watch?v=ybku1XGViW4
Nu loggade fredd in så nu ska jag vara social,han lär ju lägga sig o sova snart eftersom han va vaken hela natten:P
Take care now bye bye then.

FREDD<3

Inga kommentarer: