torsdag 10 december 2009

^^

Vaknade vid 5 i morse och gick på toa.
Sen när jag skulle sova igen började min hjärna spöka-.-
Och stackars Fredd fick lida för det.
Sorry<3
Hur fan min hjärna spökade vill jag inte berätta men ni har ändå ingen användning av den informationen.
Kan iaf säga att jag va livrädd.

Somnade igen vid typ 8 kanske.
Minns inte rikigt men men sak samma.
Vaknade igen typ halv tio och försökte tvinga upp Fredd.
Lyckades efter ett bra tag.
Han stack på skolan o jag la mig o kollade på tv.
Sen kom han hem igen på lunchrasten^^
Mys;)
Och nu e han tillbaka på skolan o jag sitter o knarkar music.
Ska nog duscha snart tror jag.
Vore skönt och sitta i duschen under varmvattnet o bara slappna av.
Har väll inge mer vettigt att skriva.

Take care now,bye bye then^^

Inga kommentarer: