lördag 19 december 2009

Lalala la la(8)

Naw de va så sött inatt.
Jag o Fredd snacka i telefon och efter mkt om o men så kom jag fram till att jag inte ville vänta tills efter nyår med att bli tillsammans med denna underbara pojk.
Men jag visste inte hur jag skulle säga det som men som tur va så frågade Fredd "Vill du fråga chans på mig?"´
För jag sa hela tiden innan att de bara kändes så jävla löjligt för jag visste inte hur jag skulle säga det som.
Så då frågade han chans på mig och jag sa självklart ja.
Hahahahah 7 åringar xD
Men men jag skiter i det för inatt vart han my man<3
Happy!
Det va verkligen lättare när man fråga chans på varandra,nuförtin e de så jävla komplicerat:P


Men men idag så har jag sovit o vaknat största delen av dan:P
Ska väll snart göra toast till middag.
Mums!
Va väll allt intressant jag hade att säga.
Take care now,bye bye then:)

Inga kommentarer: