fredag 25 december 2009

Jah

Glömde skriva en sak sist.
Jag satt o kollade på förortsungar och när den började ta slut så orkade jag inte se mer.
Så skulle jag gå ner på rummet o när jag kom ut från tv´rummet så hörde jag nå konstigt ljud,det typ spraka.
Då brann det i köket.
Åke hade lämnat ljusen>.<
IDIOT!
Tillome jag e smart nog o inte lämna ljus tända.
Helvete va jag skrek på Åke.

Men men har typ inte gjort ett skit idag.
Ringde fredd vid halv 5 ó han hade inte klivit upp xD
Surprise surprise.
Men men han klev upp då iaf.
Jag har typ suttit på rummet o lyssnat på musik mest och kollat på tv.
Nu har jag suttit här i typ 2 timmar:P
Ska kanske göra nått nyttigt snart,typ städa rummet.
Om jag orkar.
ELLER JAG MÅSTE ORKA!!!
Så jag slipper det i morron.
Oj va mkt jag ska göra innan halv sex-.-
Packa klart.
Köpa hårfärg och cigg.
Färga håret.
Duscha.
Äta.
Kanske kika förbi hos mamma och säga hej då och gott nytt år.

Va väll de enda för den här gången.
Take care now bye bye then.


Gissa vilken vilken hårfärg jag kommer skaffa:P

Inga kommentarer: