onsdag 23 december 2009

Minnen

Okej jag va tvungen att skriva ett till inlägg.
Började tänka på julshowen när JAG gick estet 1:an.
Fan va kul vi hade.
Åååå ta mig tillbaka,please!
Arro som påskhare som jag och några andra tomtar misshandla xD
O våran sketch tillsammans*jojjan,jag o barbii*
Haha ängeln Gabriel*men du kan kalla honom Gabbe;)* som va punkare,Maria som hade rosa lakan,Josef som jagade iväg Gabriel och Jesus som va en tomtedocka!

Gabriel = Jojjan
Maria = Barbii
Josef = jag
Jesus = Tomtedockan

Kommer aldrig aldrig ALDRIG glömma bort våran första show.
O pojkarna som dansa till en Britney Spears låt i rosa kläder^^
Önskar att jag hade den showen på film!
Aja sak samma,nu e det jul om bara några minuter:P


Enda bilden jag har från den tiden.
Jag och Love.
Och så Ante med sitt rosa hår i bakgrunden:D
Take care now,bye bye then.


Fredd<3

Inga kommentarer: