måndag 7 december 2009

Fredag och lördag.

Fredd va ledig idag,myyyyys.
Vi stack på systemet vid 3 för att Fredd skulle ha öl:P
Fick träffa hans tvillingsyrra.
Trevligt:)
Efter att vi hade varit på stan stack vi på affärn för att jag skulle köpa juice och cigg^^
Myes myes.
Joel dök upp och sen stack jag till Nina o Jennie^^
Sen dök det upp 5 pers till.
När vi va klara stack vi på Framnäs.
De va skitkul.
Träffade en gammal bekant,woggy!!*bugar*
Och massa annat folk.
Fick även träffa en astrevlig tjej som heter Sara,skulle gärna se na igen:)
Träffade också stefan,en kille jag snackade med i Ninas telefon för typ nån vecka sen.
Efter Framnäs så stack jag o en kille som heter Daniel*tror jag* hem till Stefan på några öl.
Nina o Jennie va hungriga så dom gick hem.
Men men jag,Daniel och Stefan satt o snackade om allt o ingenting o lyssnade på musik.
Kom inte hem förns 8 på morronen.
Söta Nina hade bäddat åt mig på soffan<3
Vi sov väll till typ 2.
Bara va allmänt seg på dan.
Eller ja kanske inte Nina:P
Kände att jag inte orkade gå på krogen så jag gav bort min sprit till Nina o Jennie och stack hem till Fredd ist.
Mysigt.
Wesse va inte glad för att Fredd hellre va hemma med mig,mohahaha ;P
Men jag sa fakiskt att Fredd fick gå ut.
Vi köpte chips o kolla på film:D
Mys mys!
Sen somnade vi väll:P

Inga kommentarer: