måndag 21 december 2009

...

Somnade vid typ 4 inatt och vaknade klockan 10 pga att jag drömde en mardröm-.-
Och så vågade jag inte somna om*ja jag e en mes*
Så jag klev upp o mötte mamma som höll på att packa ihop sina kläder:(
It sucks!Hon sa att hon skulle sticka efter nyår!!!!!!
Fan å-.-

Men men efter ett tag så frågade hon mig om jag ville följa med henne ut med hundarna.
Självklart ville jag det.
Men innan vi gick ut med dom så packade hon in lite av sina grejer i bilen.
Det e jävligt jobbigt att se henne sticka igen men men blir hon lycklig så ...

Har kollat på film o suttit vid datorn idag.
Försöker vara positiv men de går inte sådär jätte bra.
Snackade lite med Stefan idag å.
Han ska ringa ikväll sa han,vi får se hure blir med det.

Äh nu orkar jag inte skriva mer.
Take care now bye bye then.

Inga kommentarer: