onsdag 23 december 2009

.....

For hem till Idah idag efter att jag hade käkat.
Eller ja det tog ett tag för henne att hämta mig så jag pratade med Fredd under tiden.
Just nu ligger den sötsaken o sover<3
Synd,skulle verkligen vilja prata med honom men men sak samma.

Hemma hos Idah gjorde vi inte så mkt,testade tomtekläder o sen kom Maria och Jeff förbi.
Och anledningen till att vi testade tomtekläder e för att vi ska tomta i morron.
Ska upp nio,yeey-.-
Men men ska sova snart tror ´jag.
Om jag kan.

Sen när jag kom hem satte jag mig vid datorn o spraka lite med Nina.
Ska kanske träffa henne i morron:D
Phun phun!
Sen vid 11 ringde mamma och frågade om jag kunde komma hem till henne med Eeze,jag ställde självklart upp.
Satt där ett tag o prata och så frågade jag mamma om hon kunde bjuda på en cigg eftersom jag hade varit så snäll o tagit mig ut i kylan för hennes skull.
MEN NEJ!!!Bitch>.<
Snacka om att jag vart besviken!
Aja sak samma.
När jag kom hem igen satte jag mig här o ska snaaaart sova.
Kanske om 20 minuter för då ere jul.
YEEEY!
Eller kanske inte -.-


Just nu sitter jag o dricker julmust,Zeunerts dessutom.
Aja va väll de enda intressanta.
GOD JUL!!!!!!!*I förskott för jag orkar inte skriva ett till inlägg*
Take care now bye bye then.

Fredd<3

Inga kommentarer: