tisdag 22 december 2009

LALALALA!

Lovade Fredd inatt att jag skulle väcka honom tidigast halv tolv.
Vid tio vart jag väckt av att syrran ville prata med mig.
Hon undrade om jag ville följa med in till stan.
Och jag sa ja,men sen när jag satte mig upp så började jag undra vad fan jag hade sagt ja till>.<
Men men kom på det efter ett tag.
Klev upp o började göra mig iordning.
Vid kvart över elva började jag tokringa Fredd.
Inge svar-.-
Åkte in till stan,efter att ha varit där ett tag fick jag låna syrrans mobil o började tokringa Fredd igen,men även denna gång så svarade han inte>.<
Gick omkring på stan,när vi va klara så stack vi på sibylla sen åkte vi hem.
Jag somnade i bilen,så mysigt!
Kom hem o började tokringa Fredd för sista gången,INGE SVAR!!!!!:@
Till slut gav jag upp och satte mig vid datorn.
Efter ett tag så ringde jag en signal till honom o se på fan,sexy ringde upp!
Han vaknade med andra ord typ halv fem.
Oj oj han kan sova:)
Men men sitter o snackar med han på msn nu iaf^^

Just det jag ringde Ida Sundelin idag å,för sötnosen blev 20 idag!:D
GRATTIS!!!!Hoppas du får en toppen dag<3
Snackade även med Stefan en sväng idag,han ska flytta till Domsjö.
Han sa att han skulle ringa senare,vi får se^^
Take care now bye bye then.



Fredd<3

Inga kommentarer: