fredag 11 december 2009

Fredag.

Vaknade vid typ 12 kanske.
Fredd va ledig idag^^
Typ bara slappa fram tills att vi skulle på systemet.
och där träffade jag PINKEN!!!!!!
Hahaha snacka om att han vart förvånad xD
Han hade inte förändrats ett dugg,eller jo han verkade mer spänd än vanligt men men skit samma.
Fick veta att Kim va utanför systemet så jag gick ut o hälsa på han och hans tjej:D
Vart så överlycklig.
Trodde inte att jag skulle få träffa honom.
Och absolut inte Pinken men men sak samma^^
Vart pizza till middag,mums.
Tack Eva*Fredds mamma*
Det e fest ikväll hos Nina så jag och Fredd ska dra dit så fort vi är klar.
Phun phun^^
Träffa Nina:D
Längtar!

Va väll allt som går att säga om den här dagen.
Ja just de Stefan har typ jagat mig hela dan:P
Ringt o ringt o ringt.

Take care now bye bye then^^

Inga kommentarer: