tisdag 15 december 2009

Tisdag.

Känns som att jag har slut på ord.
Som att jag inte har nå mer att säga.
Allting känns som en plågsam dröm.
Gaaah vill bara lägga mig under täcket o försvinna men risken finns att jag somnar och jag ska upp tidigt i morron för jag ska in till Sollefteå på UGA möte.

Mamma verkar ha slutat sova hemma.
Det känns som att jag inte hör hemma här utan henne.
HON är min familj,hon är den som bryr sig mest av alla här.
Så fort hon sticker så kommer INGEN bry sig om jag är hemma eller inte.
Ingen kul känsla direkt-.-
Vill flytta.
Vill ha något eget men utan jobb går det inte.
-suck- ingen lätt värld vi lever i.

Eftersom jag känner mig så tom idag försöker jag fylla mig själv med musik.
Slippa höra allt ljud runt omkring mig.
Bara musik<3

Och jag är så hungrig men det finns ingen god mat hemma.
Pan pizza e jag less på och vi har inge gott bröd så mackor vill jag inte ha.
Inte inte INTE min dag idag.
Ge mig en kram.
Längtar tills i morron som satan.
Får komma härifrån,får krama mina älsklingar.

Satt och kolla ut genom fönstret idag,bara kolla.
På snön som sakta hamnade på backen.
Så fint.
Ville gå ut barfota men gjorde det inte.
Kunde inte röra mig,satt fast i soffan.

Vill inte känna mig så tom:'(


Jag skulle verkligen behöva dig nu<3

Inga kommentarer: